Шановні споживачі електроенергії!
Тарифи на електричну енергію побутових споживачів (населення) фіксовані та однакові по всій території України. На теперішній час постійно відбувається об’єктивний процес зміни рівня оптової ціни електроенергії та витрат на її передачу і постачання. Це зростання обумовлено, насамперед, збільшенням витрат на паливо у зв’язку зі зростанням вартості первинних енергоносіїв (зокрема, газ природний, ядерне паливо, вугілля), збільшення витрат на виробничі послуги, сировину і матеріали, оплату праці у зв’язку зі зростанням цін на продукцію промисловості та інфляційними процесами. Таким чином, підвищення тарифів на електричну енергію є необхідним кроком по приведенню тарифів на електричну енергію для населення до економічно обґрунтованого рівня.
Відповідно до постанови НКРЕКП № 220 від 26.02.2015 р. підвищення тарифів відбувається в п’ять етапів. Один з етапів підвищення тарифів – тарифи на електроенергію, що відпускаються населенню, на період з 1 вересня 2016 року до 28 лютого 2017 року включно.
Так, вартість спожитої електроенергії, в копійках за 1 кВт/год. до 100 кВт/год.
(у сільській місцевості до 150 кВт/год.) складе 71,4 коп., від 100 кВт/год. до 600 кВт/год. (у сільській місцевості від 150 кВт/год. до 600 кВт/год.) – 129 коп., понад 600 кВт/год – 163,8 коп.
У зв’язку з вищевикладеним, Роздільнянський РЕМ сповіщає про необхідність надання показників приладу обліку станом на 1.09.2016 р. будь-яким способом: за телефоном кол-центру – (048)705-90-90 (для жителів м. Роздільна та району), стаціонарний номер – (04853) 6-01-60, мобільний номер Інтертелекому – 094-958-11-60; за телефонами, які вказані в рахунках, а також за телефонами Роздільнянського РЕМ – (04853) 3-23-00, (04853) 3-14-86, (04853) 3-28-24; на електронну пошту кол-центру – callcentr@oblenergo.odessa.ua; на електронну пошту Роздільнянського РЕМ – rakhunok@razdres.od.energy.gov.ua (адреса наведено на сайті ПАТ «Одессаоблнерго» www.oblenergo.odessa.ua у розділі «Споживачам»); за допомогою нового сервісу «Відправити показники лічильника» на сайті ПАТ «Одесаобленерго», який призначений для відправки показників лічильника побутовими споживачами до РЕМ (для відправки потрібно вказати дату, РЕМ, показники лічильника, електронну адресу.; реєстрація на сайті для використання цієї можливості не потрібна); за допомогою онлайн-сервісу «Особистий кабінет».
В «Особистому кабінеті» споживачу буде представлена детальна інформація про стан особового рахунку, дані відносно заборгованості та оплатам, проведеного нарахування, у тому числі обсягу та вартості проведеного донарахування, а також можливість внесення показань приладу обліку (у тому числі на 1-е число) для отримання квитанції впродовж 20-30 хвилин. В «Особистому кабінеті», у вкладці «Рахунок» можна перейти на сайти, які дозволяють здійснити online-оплату. На теперішній час послугу online-оплати надає ПАТ КБ «ПриватБанк», ПАТ «Марфин Банк», ПАТ «Перший інвестиційний банк», електронна онлайн-система прийому платежів «Easy pay».
З інструкцією користувача «Особистим кабінетом» можна ознайомитись на сайті ПАТ «Одесаобленерго», для цього треба зайти на вкладку «Особистий кабінет», перейти до функції «Реєстрація» та скористатись покроковою інструкцією по заповненню форми реєстрації.
А також звертаємось з проханням розрахуватись за спожиту електричну енергію як поточну, так і заборгованість минулих періодів.
Роздільнянський РЕМ.